Overstappen van bank: Wie A zegt, zegt ook B.

Een week geleden plaatste ik onderstaande bijdrage, welke in screenshots is toegevoegd. Inmiddels ben ik overgestapt naar RegioBank

Belangrijkste reden: Geen WEF-banden, geen betutteling!

Puur praktisch zijn er ook een flink aantal voordelen. Steeds meer kantoren van de Rabobank zijn/worden gesloten. Wil je contact, bedient men zich van Virtuele Chats 24/7. En als ik bel moet ik -nadat ik heb gehoord dat alles wordt opgenomen- eerst mijn vraag inspreken. Vaak nog een tweede keer, want de computer begrijpt het niet. Daarna mijn postcode, huisnummer en geboortedatum. Wanneer ik na zo'n 20 minuten te woord word gestaan moet ik mijn volledige voornamen en mijn geboorteplaats geven. En dan word ik pas beantwoord op de vragen die ik heb.

Bij RegioBank stap ik een kantoor hier een paar kilometer vandaan binnen en praat zonder afspraak of wachttijd 45 minuten over mijn bankzaken met een écht mens!

Wat een verschil in échte klantenservice! Terwijl de online bankzaken en service 100% en volledig gelijk zijn aan die van de Rabobank!

De Rabobank moet zich diep gaan schamen. Veel klanten zijn dat alleen nog vanuit het verleden en de traditie. Van die klantenservice is niets meer over. In plaats van mensen op te zadelen met computers en de achter een bureau bedachte puur hypocriet deugende betuttelcampagne rond Carbon Insights, had men beter voor hetzelfde geld een flinke groep medewerkers kunnen aanstellen.

Ik ben enorm blij met mijn overstap, die in de aankomende weken volledig zal worden afgerond door opheffen of op € 0,00 zetten van alle rekeningen die alleen op mijn naam staan en raad iedere klant van de Rabobank aan hier ook eens over na te denken!